نمایندگی CNC فرز و تراش DMTG دالیان چین در ایرانDMGT یکی از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید انواع دستگاه‌های فرز و تراش CNC است که این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت قابل رقابت به بازار عرضه می‌کند. گروه انجینیک به عنوان واردکننده دستگاه CNC از بهترین برندها فعالیت داشته و نمایندگی CNC فرز و تراش DMGT دالیان چین در ایران را هم بر عهده دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های دستگاه‌های فرز و تراش سی ان سی دالیان بپردازیم و مزایای خرید آن‌ها از نمایندگی را بیان کنیم.

درباره برند DMGT دالیان چین

برند DMGT یا Dalian Machine Tools Group از قدیمی‌‌ترین برندها در زمینه تولید انواع ماشین ابزار در چین است که توانسته لقب بهترین تولیدکننده دستگاه‌های سی ان سی در این کشور را هم نصیب خود کند. این شرکت انواع ماشین‌های CNC فرز و تراش را که قابلیت کار در سرعت‌های بالا را دارند و تجهیزات عملکردی بسیار خوبی در کنار آن‌هاست، به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تراش CNC دست دوم و نو با ما در انجینیک تماس بگیرید.

معرفی محصولات شرکت DMGT دالیان چین

گروه انجینیک به عنوان نمایندگی CNC فرز و تراش DMGT دالیان چین در ایران در تلاش است تا انواع مختلف محصولات این برند را به صورت بدون واسطه در بازارهای داخلی عرضه کند. مهمترین این محصولات عبارتند از:

مراکز ماشینکاری

مراکز ماشینکاری شرکت dmgt دالیان چین

شرکت دالیان چین مراکز ماشینکاری سی ان سی خود را در سری‌های مختلفی به بازار ارائه می‌دهد که دارای انکودرهای خطی و روتاری هستند و از کولانت‌های مخصوص برای خنک کاری آن‌ها استفاده می‌شود. مهمترین سری‌های مراکز ماشینکاری دستگاه CNC عبارتند از:

  • سری VDLS که سرعت 12 هزار دور بر دقیقه را ارائه می‌دهد و از توان 7.5 تا 11 کیلووات در بازار موجود است. استاندارد این سری بر اساس BT40 بوده و انواع کنترلرهای فانوک، زیمنس و میتسوبیشی بر روی آن‌ها نصب می‌شود.
  • سری VDM که با کنترلر میتسوبیشی به بازار عرضه شده و معمولا به صورت 4 محوره به بازار عرضه می‌شود.
  • سری VDF که با استاندارد BT50 به بازار عرضه شده و سرعت اسپیندل آن برابر 6 هزار دور بر دقیقه است.
  • سری VDU که امکان رسیدن به سرعت 15 هزار دور بر دقیقه را برای شما فراهم کرده و از کنترلر زیمنس استفاده می‌کند.
  • سری MDH که یک مرکز ماشینکاری افقی است و با سرعت 8 هزار دور بر دقیقه کار می‌کند. این سری از کنترلر فانوک 31i استفاده کرده و بر اساس استاندارد 40T ساخته شده است.

دستگاه فرز CNC شرکت دالیان چین

دستگاه فرز CNC شرکت دالیان چین

بیشتر دستگاه‌های فرز CNC دالیان چین در دسته فرز بورینگ قرار می‌گیرند و بسته به ابعاد و سرعتی که دارند، در سری‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. مهمترین سری‌های فرز سی ان سی DMGT عبارتند از:

  • سری PBC با سرعت 2500 تا 3500 دور بر دقیقه
  • سری TK با سرعت 1500 تا 2500 دور بر دقیقه
  • سری PBC-R با سرعت 1000 تا 1500 دور بر دقیقه
  • سری P-Force با سرعت 1700 تا 5000 دور بر دقیقه
  • سری E-Force با سرعت 6300 تا 10 هزار دور بر دقیقه
  • دستگاه تراش دالیان چین

یکی دیگر از محصولاتی که در نمایندگی CNC فرز و تراش DMGT دالیان چین در ایران به فروش می‌رسد، دستگاه‌های تراش این برند است که می‌توانند در صنایع مختلفی مانند ساخت خودرو، الکترونیک، ساخت تجهیزات پزشکی و وسایل فلزی از آن استفاده کرد. این نوع از دستگاه‌ها دارای اسپیندل سه سرعته، مرغک دستی، تارت الکتریکی و کنترلر فانوک هستند و به نام سری CK شناخته می‌شوند.

مزیت‌های خرید دستگاه CNC از نمایندگی

مزیت‌های خرید دستگاه CNC از نمایندگی

در صورتی که این دستگاه‌ها را از نمایندگی CNC فرز و تراش DMGT دالیان چین در ایران خریداری کنید، می‌توانید مزیت‌های زیادی برای شما داشته باشد که عبارتند از:

  • خرید دستگاه با بهترین قیمت بازار
  • امکان خرید دستگاه اصل و کارشناسی شده
  • امکان مشاهده مدل‌های متنوع
  • ارسال و جابجایی استاندارد
  • ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه CNC

سخن پایانی

گروه انجینیک به عنوان نمایندگی CNC فرز و تراش DMGT دالیان چین در ایران فعالیت داشته و تلاش می‌کند تا انواع مختلف محصولات این برند را به شما عرضه کند. از آنجا که واردات این دستگاه‌ها به صورت بدون واسطه انجام می‌شود، شما می‌توانید انواع دستگاه‌های فرز و تراش CNC را با بهترین قیمت از ما در انجینیک خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا کیفیت دستگاه CNC دالیان چین در سطح قابل قبولی قرار دارد؟

بله. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا مانند تویوتا و هیوندای از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند و کیفیت آن از نظر جهانی تایید شده است.

آیا امکان فروش دستگاه‌های فرز و تراش CNC دالیان به انجینیک وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید انواع دستگاه‌های CNC از برندهای مختلف را به ما بفروشید یا برای کارشناسی فروش به ما مراجعه کنید.

مقالات مشابه
4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *